מחיר סופשנה + הוצאה מוכרת + משלוח עלינו!
לחץ "קנה עכשיו" לצפייה בכל אפשרויות משלוח והנחות חבר/כמות.
מחירי סופשנה זמניים ואינם משקפים את השווי האמתי.
אודות צבי קרינסקי

צבי קרינסקי, לא רק תכנן את אתר פיוזטק, אלא את כל המודל העסקי

ואז... מכר הכל! למה בעצם?

משנת 2008 עד 2018 צבי עסק בתחום המחשבים מכל הכיוונים האפשריים:

מכירת מחשבים, מכירת ציוד היקפי, מכירת חלקי חילוף למחשבים ועד תיקון מחשבים והשכרת מחשבים (תתפלאו, יש אנשים שמעדיפים לשכור מחשבים).

 

איך בוצע השיווק?

צבי למד שיווק ושיווק בעצמו את העסק שלו, ממש "על הבשר". השיווק בוצע בעיקר דרך קידום אורגני וממומן בגוגל ומעט בכלים מקומיים על מנת להגיע לקהל הדתי והחרדי (עד שנת 2012 העסק היה בירושלים, בסביבה חרדית).

לצבי יש כישרון מעניין: הוא מצליח לגרום לחלק ניכר מהלקוחות שלו להפוך ללקוחות קבועים, שרוכשים ממנו שוב ושוב שירותים, גם שלא בתחום המחשוב, זאת דרך קהילה דיגיטלית מסוג רשימת תפוצה.

 

איך אתר פיוזטק, האתר הזה, נולד?

בשנת 2015 צבי תכנן אתר "הכל כלול" חלומי בשביל העסק שלו: חנות אונליין עם תצוגה ייחודית, מערכת חכמה לחישוב הנחות עבור דילרים ורכישות סיטונאיות, ניהול רשת חנויות דרך מערכת האתר ותכנית שותפים "אפיליאייט" שמחשבת עמלה לפי הרווח הנקי (דבר מורכב לאללה, בהתחשב בכך שכל מוצר מוגדר עם אחוז וסכום רווחיות שונה).

לאחר 3 שנות פיתוח והשקעה של משכורת שנתית, נולד האתר הזה.

 

בזמן הזה נולד שירות חדש

בתקופת בניית האתר, אנשים פנו מיוזמתם לצבי לצורך ייעוץ לעסק שלהם, צבי הוא "ביזנס מן" מגיל 6, עם רקורד עשיר (ואפילו משעשע בתחילתו), כך שעם הזמן אנשים פנו אליו לעזרה בנושאים עסקיים מגוונים על בסיס הניסיון הפרקטי שצבר.

לכן, עם סיום הפיתוח בסוף 2018, צבי החליט למכור את העסק כולו, את הציוד, השם, הנכסים הדיגיטליים של העסק, ממש הכל.

"למה שאמכור מחשבים וגאדג'טים כל החיים אם אני יכול למכור למישהו את העסק ולהשתמש עם הניסיון שלי כדי לעזור לאחרים בעסק שלהם?"

כפי שאתם רואים, העסק קיים ומצליח עד עצם היום הזה על בסיס המודל העסקי שצבי תכנן ומסר לדורי אברהמי, הבעלים החדש והמאושר של פיוזטק.

 

מה צבי עושה היום?

כיום צבי בונה את מרכז צבי קרינסקי, ארגון למתן ייעוץ עסקי ויצירת מודלים עסקיים.

בנוסף הוא בעלים עיקרי ומנכ"ל בחברת קלבאין, מערכת מקצועית לבניית מכללות ובתי ספר דיגיטליים היחידה בארץ שתומכת מועדון תלמידים ואפשרויות דיאלוג עם תלמידים מתוך המערכת.

 

איך אפשר לקרוא עוד על צבי?

ניתן לקרוא את הכתבות ומאמרים של צבי קרינסקי בלחיצה כאן

צבי קרינסקי בערוץ 7

צבי קרינסקי בדה רוטשילד

צבי קרינסקי בוואלה

 

איך הכי נוח לך לרכוש את המוצרים שלנו?

בחר את האפשרות שלך והתחל לגלוש

איזו מתנה תרצו לקבל מפיוזטק?