קח קופון תקף לסופ"ש
קוד קופון: GO5 , לבריאות!
אודות

אודות השירות של פיוזטק

התהליך שייצר את השירות הלג'נדרי של פיוזטק.

 

לפני הסיפור של צבי, המייסד,

מה באמת שונה בשירות פיוזטק משאר אתרים?

 

הנה מה שיכול לקרות בהזמנה פשוטה באינטרנט:

אתה מחפש מוצר בגוגל, וקונה את הכי זול, הגיוני?

הנה קמצוץ של הבעיות (גם בהזמנה מאתר ממותג):

לא חוזרים אילך, או חוזרים כדי להגיד שנגמר המלאי,

ובמקרה הטוב? ההזמנה נשלחת באיחור,

לא זמינים בטלפון, אומרים "זה בטיפול", ו...

קיבלת מוצר שונה ממה שהזמנת, או מוצר שלא עובד בכלל,

אתה מבזבז שעה בהמתנה בדואר כדי להחזיר מוצר שהגיע שבור לספק החובבני,

- בינינו, כמה שווה שעה שלך ? מינימום 26.88 ש"ח ? זה לא מעט -

וכן, אתה מקבל החזר בסוף, אחרי 11 טלפונים, 7 מיילים, ו 2 לילות בלי שינה...

ואם סתם היה שירות גרוע, איחור באספקה, או חזרו אילך אחרי שבוע,

והעזת לבקש פיצוי,

קיבלת טריקת טלפון!

 

אז אף אחד לא קונה ש "יש לנו שירות מעולה..." בלי ראיות.

הנה מה שלקוחות כמוך מרגישים אחרי רכישה דרכנו:

"מגיבים מהר לטלפונים ומיילים" -יעקב
"היחס מאד לבבי" -חיליק
"אחזור לקנות מהם הם חביבים" -בצלאל
"הגינות והוגנות ברכישה מקוונת" -amirh
"שירות מצוין מכל הבחינות." -Rozitta
"קיבלו אותי מיד בחיוך" -גור
"הלוואי שכל הספקים היתה להם רמת שרות כמו בפיוזטק." -yossi

ובעניין הניסיון:
"חיפשתי ספק נדיר... מצאו לי אותו תוך יום" -נתן
"ההסברים מאד מקצועיים" -hilik
"שרות לקוחות יעיל ומהיר" -אריאל
"הבינו בדיוק מה אני מחפש ולא דחפו לי משהו..." -דניאל

"נשלח במיידי, מגיע מהר" -יעקב
"הגיע שליח יום למחרת" -simco
הגיע תוך כמה ימים בדואר" -לובה
"שירות אדיב ומהיר" -ניצן

רמה טכנולוגית:
"הייתה בעיה... המוכר היה מאוד מקצועי והוגן" -Ira
"באותו היום הגיע שליח במיוחד והחליף" -ניצן

קצת על החוויה:
"חווית הקנייה דרך האתר, הייתה קלילה ביותר" -triple
"צלצלו לפני המשלוח לוודא שהמוצר אכן נכון" -אריאל
"השליח שמסר לי את החבילה היה עם יחס שירותי ואדיב" -אילן
"ביררו אח"כ שהייתי מרוצה" -סימכו

*מקור: זאפ

הסיפור של צבי קרינסקי, מייסד פיוזטק:

מגיל צעיר תמיד אהבתי ביזנס וטכנולוגיה,

המשחק האהוב עלי היה "מונופול", ומילדות התחלתי למכור דברים בצורה עצמאית.

ילד בן 7 עושה מכירות.

מכיר את המושג "גולות"? אלו כדורי זכוכית קטנים שילדים ב 1993 היו אוספים, משחקים, ומהמרים עליהם ("מי שפוגע זוכה" - לא יודע מה אתה חושב, בשבילי זה חינוך להימורים!).

בקיצור, רציתי גולות, כמו שאר הילדים בכיתה. אבא שלי שכנע אותי שבמקום לקנות כמה גולות ולהפסיד אותם, לקנות חבילה ממשהו שכולם צריכים, ולמכור אותם ביותר. כך אוכל לקנות כמה גולות שארצה לבד, וגם אם אפסיד אותם, אוכל לקנות עוד.

והנה מה שקניתי:

בסופר ראיתי חבילות של 10 עטים ב 4.95 שקל. קניתי חבילה, והתחלתי לדפוק בדלתות השכנים, ולהציע להם עט בשקל.

זה היה בערך כך:

אני: רוצים לקנות עטים?

השכן: אתה מוכר עטים?

אני: כן, קח, זה רק שקל לעט.

(חלק מהשכנים התקשרו להורים שלי לשאול אם הם תומכים בזה, אבל כולם קנו כמה עטים מהחמודצ'יק בין ה 7)

עד גיל 20 הייתי מרוויח כמעט באותה צורה: הייתי קונה חבילות ממתקים או מוצרים טרנדיים בסיטונאות (קרי - מבקש מבעל המכולת הנחה על כמות), ומוכר אותם בבודדים.

זה לא היה קל לילד.

תאמין לי, חיים של עצמאי קשים גם לילד, נכנסתי לצרות כל חודש.

אחד הצרות שנכנסתי אליהם היה כשהייתי בן 8: ילד אחד היה קונה ממני ממתקים בקביעות, ובשלב מסוים נתתי לו בהקפה (מסוכן מאוד לתת אשראי לילד...) כשהחוב שלו גדל, פשוט ניגשתי לבית שלו, ביקשתי לדבר עם אימא שלו, וביקשתי שתשלם לי...

2 דברים יצאו מזה: 1 היא שילמה לי את הכסף. 2. שאחרי שההורים והמורים שלי שמעו על זה, חטפתי כאלה צעקות שלא מכרתי יותר באותה שנת לימודים לילדים בבית הספר. (אבא שלי אמר משהו כמו "תלמד שלא מוכרים לילדים בהקפה")

זה לא היה קל לבחורצ'יק מחוצ'קן

לבר מצווה קיבלתי קרוב ל 3,000 שקל במתנות, הכסף, שלצערי היה בארנק במקום בבנק, אבד/נגנב חודש אחרי הברמצווה. וכך הייתי צריך להרוויח כסף בעבודת כפיים בשביל המחשב הראשון שלי.

המחשב הראשון שלי.

בגיל 14 למדתי בישיבה ליד חנות מחשבים קטנה, שכנעתי את בעל החנות לתת לי מערכת מחשב פנטיום 3 משומשת בשווי 1200 שקלים בתשלומים: 400 שקלים מקדמה שהיו לי בכיס, וכל שבוע הייתי משלם בין 20 ל 50 שקל שהייתי מרוויח ממכירות ועבודות קטנות.

וכשפתחתי עסק למחשבים? הפסדתי את כולו פעמיים!

ב 2009 גיל 21 פתחתי עוסק פטור, והתחלתי להשכיר מחשבים מדירת חדר ששכרתי, בחור אחד שהתחזה לחבר שלי רכש את כל המחשבים בסכום מכובד מאוד ורוויחי מאוד עם צ'קים שעד ליום זה לא כוסו...

לקח לי כמה חודשים טובים להרוויח מספיק מתיקונים כדי שאוכל לרכוש עוד מחשבים משומשים כדי להשכיר.

בגיל 22 חזרתי ערב אחד לדירת החדר הקטנה שלי, לגלות שהדלת פרוצה, והמחשבים כולם נעלמו.

שוב התחלתי מאפס.

אבל הפעם סבא שלי עזר לי כך שהצלחתי להתאושש מהר, ולשכור חנות קטנה ראשונה שלי בעיר.

החנות הייתה בגודל 4.5 מ"ר (כן, ארבע וחצי מטר), ומשם תיקנתי מחשבים, השכרתי מחשבים, ועם הזמן הפכתי לשם של אחד שמוכר מחשבים משומשים עם אחריות במחירים זולים.

פתחתי אתר קטן, והתחלתי למכור מוצרים באתר ובאיביי (אני רשום ב eBay משנת 2008), עם הזמן המכירות באינטרנט תפסו מקום עיקרי, על אף שאני כבר לא מפרסם זאת, אני עדיין מתקן ומשכיר מחשבים ללקוחות הקבועים.

עם הזמן הגעתי לרמה מאוד גבוהה בקידום אורגני וממומן, לרמה שעל כל שקל השקעה בקידום ממומן ללקוחות חדשים, הייתי מכניס לפחות 5 שקל. (למי שלא מבין, חברות קידום גדולות מציגות לראווה לקוחות שלהם שעל כל שקל שהשקיעו, קיבלו 2 שקל)

למדתי עם הזמן שהייתרון של חנות הוא זמינות, בעצם מקום שאפשר להגיע אליו ללא הזמנה או תיאום, ולדרוש שירות.

מצד שני, התחייבויות של חנויות כמעט אפסיות, אין להם כלום בכתב, לא תקנון, לא משלוחים, ושירות כמעט מבזה במקרי תקלה.

לכן ב 2015 כשתכננו את אתר פיוזטק, היה ברור שאם נמכור בעיקר באינטרנט, אנחנו צריכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים, ולהתחייב בכתב לרמת השירות ברמה מספרית (ולא רק לדבר על זה).

וכשאנחנו מדברים על שירות ברכישה באינטרנט, הכוונה כמובן במקרי תקלה, שכן אין נציג שירותי ומחייך שצץ מהמסך :)

הנה חלק מההתחיבויות שלנו על תקלות בכתב:
* אם קיבלת המוצר באיחור (קרא הערות המשלוח, והתקנון) תקבל החזר מסודר על המשלוח תוך שעה מהפניה!

* אם קיבלת מוצר כשהוא תקול, או שונה בבירור מההזמנה, אנחנו נשלם על המשלוח חזור! (לפי סוג שירות המשלוח שבחרת בהזמנה).

* היבואן פישל? מטען/סוללה התפוצץ (כמו בגלקסי נוט 7)? אנחנו ניקח אחריות, ונדאג לכם לשירות ואחריות בלי למרוח אתכם, תנו לנו לשבור את הראש עם היבואן.

* זמן תגובה שלנו לכל מקרה תקלה עומד על יום עסקים אחד מהרגע שהמוצר הוחזר בצירוף חשבונית.

עדויות נוספות על טיב השירות:

חיפשתי להחליף מטען למחשב מקבוק פרו וחיפשתי מחיר סביר ובאיכות טובה, אחרי שכבר יצא לי להיתקל בלא מעט מטענים מזויפים שגם הורסים מחשבים. טק מחשבים היו אדיבים, ומאוד (מאוד) סבלניים, איכות אמיתית ואמינות שלא מוצאים בכל מקום היום! המשלוח הגיע תוך יומיים אלי עד לדלת! שווה כל אגורה! תודה רבה רבה!

עוד לקוחה מרוצה!

עדי


"השירות של טק מחשבים וצבי בפרט היה סופר מהיר וידידותי, המוצר יצא אלי תוך שעתיים והגיע מהר מאוד. המוצר הגיע תקין עם אריזה מסודרת והסברים וממש התרשמתי לטובה. ממליץ בחום!".
גילעד.
שלום 

הזמנו כבל למטען של IBM .

ההזמנה הגיעה מהר וחובר למטען מקורי כמו הכבל המקורי.

כייף שאפשר לרכוש מוצרים גם בארץ במחיר סביר 

ולקבל אותם תוך זמן קצר 

        רונן טל

הגעתי ל"צבי מחשבים" עם מחשב נייד שהלך לו המסך, הם החליפו את המסך ב___ ₪ בלבד, פחות מחצי מהמחיר שטכנאי רצה, קיבלתי יחס ושרות מעולים, מאז עברו 4 חודשים והכול תקין.
תודה רבה!
אפריים ר. ירושלים

שלחתי מחשב למעבדה דרך טק מחשבים, השירות והאמינות ברמה יוצאת מהכלל, שרות אדיב ומהיר וענייני, תענוג לעבוד אתם.
שיהיה בהצלחה!
זלצר מ. בני-ברק

את כל ציוד המחשוב שלי אני רוכש מצבי, ואני רוכש הרבה, שרות ומחירים מעולים.
בהצלחה בסניף החדש!
רמי קטפיאן, ירושלים.

הזמנתי כבל חשמל ללפטופ. ביקשתי שיצרו איתי קשר טלפוני.
תוך 15-20 דקות יצרו איתי קשר, ההזמנה בוצעה, ותוך שני ימי עסקים קיבלתי את המוצר.
גם שירות מצוין וגם משלוח מהיר.
בהחלט מומלץ!
עידן

היי צבי
שמח מאוד על שרות נהדר, מהיר ואדיב מאוד
זוהי יעילות ונוחות!!!
שבוע טוב ותודה
בן ארביב - חולון.

קנייה חוויתית וכייפית. זמן הספקה מהיר מאד, ותמיכה בהמשך הדרך. ממליץ מאד!
(זוהי לשוני, ולא חושב שצריך להוסיף על זה משהו)
דוד רוזנטל

שירות מעולה, תענוג.
מורה נהיגה אהרון שרולוביץ

שלום
אני מאוד מרוצה מהשירות ובאמת בזמנים כאלה זה חריג, תגובה מהירה
ואכפתיות בלקוח.
יישר כוח
תודה ולהתראות ברכישה הבאה
אילנה מרודי

שלום יהודה,
המוצר הגיע תקין ולשביעות רצוני.
לפני שהזמנתי ממכם בדקתי כל מיני אפשרויות אחרות והמחיר אצלכם היה זול יותר בכמה עשרות שקלים ממקומות אחרים, שזו גם הסיבה שבחרתי בכם.
הטיפול שלכם בהזמנה היה מהיר ויעיל, נחמד גם שהתקשרתם לוודא את נכונות הפרטים של ההזמנה.
כבר ביום ההזמנה הוצאתם את המשלוח ולא השתהיתם עם זה, מה שתרם להגעה המהירה.
וגם בנוגע לטיפול בטעות אני מרוצה - ענית לי באופן מיידי לאימייל כאשר תהיתי האם אכן מדובר בטעות, וגם כל נושא הזיכוי על ההפרש בין עלויות המשלוח היה מהיר.
טעויות קורות אבל זה טוב שגם כאשר יש טעות אז מטפלים בזה מהר.
(בדיעבד אפילו הייתי די מרוצה על הטעות כי גם בדואר רשום קיבלתי את החבילה מאוד מהר - תוך משהו כמו 3 ימים - וגם חסכתי כמה שקלים על המשלוח...).
תודה,
איליה.

יהודה שלום
רוצה לציין לשבח את השירות המקצועי
גם בטלפון וגם המוצר היגיע בזמן.
תודות
יאיר

המוצר תקין ולשביעות רצוני, ארוז בצורה השומרת על המטען. המוצר שהגיע זהה לתיאור בפירוט ההזמנה.
תודה!
נטע

המטען שהזמנתי קטן יותר מהמטען שהיה לי, זול יותר מכל מתחרה באינטרנט (גם חיקויים סבירים) והמוצר הגיע ממש מהר. תכלס אני ממש מרוצה.
אם תרצה מכיוון שאני ממש מבסוט מהמטען מהמחיר והשירות אני יכול לפרסם קישור שלכם בעמוד סטודנטים בטכניון.
תודה רבה!
יונתן

מצויין... עד כה הוא עובד יופי ונראה טוב.
מקווה שזה יימשך לכמה וכמה שנים טובות.
אם יהיו בעיות אפנה אליכם.
אין ספק שאני מרוצה ואחזור לרכוש מוצרים נלווים למקינטוש ממכם אם אצטרך
תבור ל.
 

תודה לצבי קרינסקי על השירות ואספקת מוצרים במהירות ובהתראה קצרה ועדיין במחירים מצויינים.
אסף שטרן, מנכ"ל קומסטאר מערכות בע"מ.

הי צבי,

תודות על שירות מעולה. כל מה שמובטח באתר שלך מקויים!! אני מעריכה שבעתיים משום שאני אחרי ניתוח ולא יכולה לצאת ולבוא. המטען הגיע במיידי בדיוק כפי שהבטחת ומעבר לכך. 

חגית פופר - פופר אדריכלים

אתה שמור אצלי בזכרון
אני אפרסם אותך בבאר שבע
השירות שלך חריג!!!
תודה
משה פ.

שמח לרכוש מוצרים במיוחד שהם מגעים בזמן והפרטים לגביהם מדויקים המוצר הגיע מושלם ומתאים
תודה
גבריאל

כן המשלוח הגיע תודה . השירות טוב והמוצר תקין
סלבה

המוצר תקין ועונה לציפיותיי.
השירות היה נהדר. תודה לך,
בברכה,
ר. גולן

רכשתי מקלדת ואוזניות
המוצר הגיע מאוד מהר.
תקין ולפי הצפיות.
השירות לאחר המכירה מעולה!
מומלץ!
מאיר ק.
 

צבי שלום,

רכשתי באמצעות אתר האינטרנט של טק-מחשבים מודם סלולארי למחשב.

תהליך הרכישה היה נעים ונוח, והמוצר הגיע תקין ולשביעות רצוני המלאה.

אני ממליץ בחום לרכשו בחנות זו ואעשה כן בעצמי בעתיד.

תודה ויישר כח!

אייל, באר שבע.

אייל שלמה, מיסים, פנסיה ומתמטיקה.
 

תודה.

רכשתי נט-סטיק עם חבילה לחודש, עד כה עובד טוב מאד,

מאפשר לי ללמוד בזמן המילואים.

השליח הגיע בזמן לצפון הרחוק.

תודה.

סיון ט.

רכשתי מוצרים מהרבה חנויות באינטרנט, אבל לא נתקלתי בשירות כל כך מסור, אכפתי ועקבי כמו בטק מחשבים. ראשית, רכשתי את המוצר הלא נכון. מיד צבי כתב לי מה לעשות, ותוך כמה ימים קיבלתי בדואר את המוצר הנכון. לאחר חמישה חודשים התקלקל פתאום המטען. כמובן שצבי הורה לי לשלוח חזרה בדואר את המטען ולאחר יומיים קיבלתי מייל שהמטען מקולקל והוא שולח לי מטען חדש. איזה כיף! ממליצה בחום - גם מוצר איכותי, וגם שירות מעולה. תודה!
הדר ש.

Hi,
I have good news!
I figured that I had to go to my post office and check with their tracking system with the reference number you had given to me.
After two days they finally found the item stuck in their main office in the capital city of the prefecture. Apparently some postman had left it theuir without any notice!
Actually it had been arrived in Japan on last July 18th!... They deeply apologized and delivered it to me half an hour ago.
In summary, you did nothing wrong. Your post service did nothing wrong.
I am very glad it ended up like this becuse first I didnt have to file a complain against you (who did nothing wrong), and Igot the item I strongly needed before going for my holidays.
Let me thank you for your professionalism and prompt communication replies.
Sincere apologies for what we have been throygh the past two weeks and best wishes for your next trades on ebay.
Sincerely
- seyar
(Ebay)

14/09/2015
אני מאוד מרוצה מהשירות :) ממש מצוינים.
הזמנתי אונליין, והתקשרו לוודא איתי את ההזמנה בטלפון למרות שלא באמת היה צורך, זה היה ביום שני, הבטיחו שהחבילה תגיע בחמישי (או עד חמישי...) וכבר למחרת הייתה אצלי.
אביטל ח.
(mail)

נהנית מהשירות? כתוב עלינו בזאפ http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=5040

בין לקוחותינו:

איך הכי נוח לך לרכוש את המוצרים שלנו?

בחר את האפשרות שלך והתחל לגלוש

איזו מתנה תרצו לקבל מפיוזטק?